«Այբ» դպրոցում տեղի ունեցավ ծնողների միջև ամուր հարաբերությունների և հաղորդակցության բաց գծերի խրախուսման ոգով երկրորդ ներհամայնքային միջոցառումը: Դրա նպատակն էր համախմբել ծնողներին և խրախուսել նրանց ակտիվ ներգրավվածությունն իրենց երեխաների կրթական ճանապարհին: Ծնողների և երեխաների համար նախատեսված միջոցառումների բազմազան օրակարգով միջոցառումը հարթակ ստեղծեց ներգրավվածության, գիտելիքների փոխանակման և զվարճալի փորձառության համար:
Ընտանեկան կապերի խրախուսում սպորտի միջոցով
1-6-րդ դասարանցիների ծնողներն իրենց երեխաների հետ մասնակցեցին «Սպորտլանդիայի»: Ընկերական խաղերից մինչև թիմային մարտահրավերներ՝ «Սպորտլանդիան» ստեղծեց կենսունակ մթնոլորտ, որը միավորեց ընտանիքներին:
Ծնող-դպրոց հարաբերությունների խթանում. քննարկման հարթակ
Մարզական առավոտից հետո ծնողները հավաքվեցին ծնող-դպրոց հարաբերությունների վերաբերյալ քննարկման: Այս ֆորումը ծառայեց որպես բաց երկխոսության հարթակ՝ թույլ տալով ծնողներին արտահայտել իրենց մտքերը, մտահոգությունները և առաջարկները՝ կապված իրենց երեխաների կրթության հետ: Նման քննարկումները կարևոր նշանակություն ունեն ընտանիքի և դպրոցի միջև անջրպետը կամրջելու համար՝ հնարավորություն տալով ծնողներին ակտիվորեն նպաստելու կրթական գործընթացին և ամրապնդելու ծնողների և մանկավարժների միջև գործընկերությունը:
Երեխաների փորձառության հարստացում
Մինչ ծնողները մասնակցում էին քննարկմանը, կազմակերպվեց առանձին ծրագիր՝ երեխաներին ներգրավելու և զվարճացնելու համար: Նրանց երևակայությունը խթանելու և գրականության հանդեպ սերը խթանելու համար տեղի ունեցան հեքիաթի լսումներ: Կազմակերպվեց նաև գրական որոնում, որը խրախուսում էր երիտասարդ ուղեղներին ուսումնասիրել գրքի աշխարհը փոխգործուն քվեստի միջոցով:
Հետազոտել գիտությունը
Գիտության հանդեպ սերը խթանելով և հետաքրքրասիրությունը զարգացնելով՝ ծնողներն ու երեխաները հավաքվել էին երեխաների բնագիտական փորձերի ցուցադրության համար, որն իրականացնում էր տարրական դպրոցի գիտական խումբը: Հետաքրքիր փորձերի և փոխգործուն ցուցադրությունների միջոցով երեխաները հնարավորություն ունեցան ականատես լինելու գիտական սկզբունքներին:
Համայնքի ներգրավվածության ուժը
«Արի Այբ» ներհամայնքային միջոցառումը հաջողությամբ ընդգծեց համայնքի ներգրավվածության և ծնող-դպրոց հարաբերությունների նշանակությունը։ Ծնողների համար հարթակ տրամադրելով՝ ակտիվորեն մասնակցելու իրենց երեխաների կրթությանը՝ միջոցառումը խթանեց ներառականության և համագործակցության զգացումը: Այն թույլ տվեց ծնողներին պատկերացում կազմել իրենց երեխայի կրթական ճամփորդության մասին՝ միաժամանակ ամրապնդելով դպրոցի հանձնառությունը՝ ստեղծելու աջակցող ուսումնական միջավայր:
Կիսվել