Նախաձեռնող խումբը հիմնում է «Այբ» կրթական հիմնադրամը և «Այբ» ակումբը:
«Այբ»-ը «իրագործելիության ուսումնասիրություն» (feasibility study) է անցկացնում Հայաստանի դպրոցներում` կրթական ոլորտում առկա իրավիճակը գնահատելու նպատակով:
«Այբ»-ում ձևավորվում են ֆիզիկայի, քիմիայի և անգլերենի առարկայական խմբեր` առարկայական խորացված դասընթացների դասավանդման մոտեցումների և մեթոդաբանության մշակման, առարկաների մասսայականացման նպատակով:
2007
Ճարտարապետ Արսեն Առուստամյանը մշակում է «Այբ կրթական հանգույցի» ճարտարապետական առաջին նախագիծը:
MIT-ում տեղի է ունենում աշխատանքային հանդիպում (Design Charrette) MIT-ի մասնագետների խմբի, Media Lab-ի ներկայացուցիչների ու «Այբ»-ի անդամների մասնակցությամբ: Քննարկումների ընթացքում արվում են հայեցակարգային մի շարք առաջարկներ «Այբ կրթական հանգույցի» ճարտարապետական լուծումների վերաբերյալ:
2008
Ձևավորվում է «Առարկայական խորացված դասընթացներ» ծրագրի երկրորդ` տասնմեկ աշակերտից բաղկացած խումբը: Նոր խմբի հետ կյանքի է կոչվում «Այբ»-ի հիմնարար գաղափարներից մեկը` սերունդների փոխօգնության սկզբունքը` նորեկների համար կանոնավոր խմբակների պարապմունքներում ներգրավելով ծրագրի շրջանավարտներին:
2009
«Այբ կրթական հանգույց» ծրագրի շրջանակում մեկնարկում է հասարակության յոթ տարբեր խմբերի հետ կլոր սեղանի շուրջ քննարկումների շարքը: Արդյունքում` հասարակության աջակցությունը «Այբ» դպրոցի ծրագրի իրականացմանը և անվերապահ վստահությունը «Այբ»-ի գործունեությանը:
2010
ՀՀ կառավարությունը տարվա իր առաջին նիստին որոշում է կայացնում «Այբ» կրթական հիմնադրամին հատկացնել Երևանում Թբիլիսյան խճուղուն հարող 6.5 հա հողատարածքը` «Այբ կրթական հանգույց» ծրագրի իրականացման համար:
06/2010 «Այբ» կրթական հիմնադրամի հոգաբարձուների խորհուրդը հաստատում է «Այբ» ավագ դպրոցի գործարար ծրագիրը, դրա իրագործման փուլերը և սկզբունքները, ծրագրային կառուցվածքը:
«Այբ կրթական հանգույց» ծրագիրը դառնում է Հարվարդի համալսարանի ճարտարապետական ֆակուլտետի պաշտոնական հետազոտական ծրագիր: Երկու տարի անց ծրագիրն ամփոփվում է «Արձագանքող կրթական միջավայրեր» (Responsive Learning Environments) թեմայով աշխատության հրապարակմամբ:
Մոսկվայում ազդարարվում է «Այբ» ավագ դպրոցի ֆոնդահայթայթման արտերկրյա միջոցառումների մեկնարկը: Կազմակերպվում է հատուկ ներկայացում-քննարկում տեղի գործարար աշխարհի 60-ից ավելի հայազգի ազդեցիկ ներկայացուցիչների մասնակցությամբ:
Թբիլիսյան խճուղուն հարող 6.5 հա հողատարածքում մեկնարկում են «Այբ» ավագ դպրոցի շինարարության լայնածավալ աշխատանքները:
2011
Մեկնարկում է «Այբ» ավագ դպրոցի առաջին աշակերտների ընդունելության գործընթացը:
Բացվում է «Այբ» ավագ դպրոցը։
2012
Հայտարարվում է «Այբ» կրթական ավանում կառուցվելիք Սրբոց Թարգմանչաց եկեղեցու ճարտարապետական հայեցակարգի բաց մրցույթը: Գործարկվում է մրցույթի կայքը՝ www.holytranslators.com: Մրցույթի արդյունքում ծնվում է եկեղեցու 50 հայեցակարգ: Հաղթողում է ճարտարապետ Էրիկ Օհանյանի նախագիծը։
2013
«Այբ» դպրոցի առաջին սերունդն ավարտում է դպրոցը։
«Այբ» դպրոցում անցկացվում են «Այբ» ամառային ծրագիրը և ամառային ճամբար սփյուռքահայ երեխաների համար:
Բացվում է «Այբ» տարրական դպրոցը:
ՀՀ կենտրոնական բանկի հետ համագործակցությամբ ստեղծվում է «Դիլիջանի կենտրոնական դպրոցը»։
Սրբոց Թարգմանչաց տոնին «Այբ»-ում տեղի է ունենում Սրբոց Թարգմանչաց եկեղեցու հիմնարկեքի արարողությունը։
2014
Երևանի Կոմիտասի անվան կամերային երաժշտության տանը տեղի է ունենում «Այբ» երգչախմբի անդրանիկ մենահամերգը՝ նվիրված Կոմիտաս վարդապետի ծննդյան 145-ամյակին:
«Այբ» դպրոցի երկրորդ սերունդը հրաժեշտ է տալիս դպրոցին։
Բացվում է «Այբ» միջին դպրոցը՝ ընդունելով 36 աշակերտի:
2015
Հայաստանի դպրոցների ազգային վարկանիշավորման համակարգում «Այբ» դպրոցը առաջինն է ճանաչվում քաղաքային մեծ և միջին միջնակարգ դպրոցների ենթախմբում։
Փոխօգնության և փորձի փոխանակման «Այբապատում» նախագծի շրջանակում «Այբ» դպրոցի թիմն առաջին անգամ ուղևորվում է Հայաստանի Տավուշի մարզի սահմանամերձ Բերքաբեր գյուղ։
«Այբ» դպրոցի երգչախումբը եռօրյա համերգային ծրագրով հանդես է գալիս Ֆրանսիայում։
«Այբ» դպրոցի երրորդ սերունդը հրաժեշտ է տալիս դպրոցին։
2016
«Այբ»-ը տոնում է հիմնադրման 10-ամյակը, որի կապակցությամբ հանրաապետության տարբեր քաղաքներում կազմակերպվում են միջոցառումներ «Այբ» դպրոցի աշակերտների մասնակցությամբ։
«Այբ»-ը դառնում է Գյոթեի ինստիտուտի գործընկեր դպրոց «Դպրոցներ․ ապագայի գործընկերներ» (PASCH) նախաձեռնության շրջանակում՝ ճանաչվելով գերմաներենի որակյալ և խորացված ուսուցում ապահովող հաստատություն։
«Այբ» դպրոցը ճանաչվում է Կեսաբժշկական ընդունելության թեստի (BMAT- BioMediacal Admission Test) թեստավորման կենտրոն։
«Այբ» դպրոցի «Արարատյան բակալավրիատ» ծրագիրը հաստատվում է Հայաստանում՝ որպես պետական կրթական ծրագիր:
«Այբ»-ի շրջանավարտների 4-րդ սերունդն ավարտում է դպրոցը։
2017
«Այբ» դպրոցի «Կանաչ քիմիա» ակումբի «Այբպլաստ» նախագիծը Մոսկվայում կայացած գիտանախագծային «Նորարարության մեկնարկ» համաժողովում ճանաչվում է լավագույնը «Կենդանի համակարգեր» անվանակարգում։
«Այբ» դպրոցի և Բնության համաշխարհային հիմնադրամի հայաստանյան մասնաճուղի հետ համատեղ իրականացվում է «Ընձառյուծի հետքերով» մրցույթը։
«Այբ»-ի շրջանավարտների 5-րդ սերունդը հրաժեշտ է տալիս դպրոցին։
Բացվում է «Այբ» դպրոցի նոր՝ Գ մասնաշենքը։
100 գաղափար Հայաստանի համար համահայկական երիտասարդական մրցույթի եզրափակիչ փուլում «Այբ» դպրոցի «Կանաչ քիմիա» ակումբի «Այբպլաստ» նախագիծը հաղթում է «Գյուղատնտեսական գիտություններ և բիոտեխնոլոգիաներ» անվանակարգում։
Տեղի է ունենում «Այբ» համայնքի ամենամյա բարեգործական տոնավաճառ-ցուցահանդեսը, որի արդյունքում գոյացած 1․493․490 ՀՀ դրամն ամբողջովին տրամադրվում է «Այբ» դպրոցի Գ մասնաշենքի անհատական պահարանների ձեռքբերմանը։
2018
Քեմբրիջի համալսարանի գնահատման և ընդունելության քննությունների ատեստավորման բաժնի կողմից «Այբ» դպրոցը հայտարարվում է միջազգային քննական կենտրոն։
«Այբ» դպրոցի ինժեներական ակումբը ԱՄՆ-ում կայացած «Ռոբոտիկայի ազգային մարտահրավերներ 2018» մրցույթում գրավում է 3-րդ հորիզոնականը և արժանանում մրցույթի գլխավոր հովանավոր «Հոնդա» ընկերության՝ նորարարության համար տրվող միանգամից երկու հատուկ մրցանակի։
«Այբ» դպրոցի վեցերորդ սերունդը հրաժեշտ է տալիս դպրոցին։
8-րդ անգամ «Այբ» դպրոցը դռներն է բացում նոր ուսումնական տարվան ընդառաջ։
2019
472 աշակերտ՝ 2019-2020 ուստարվա սկզբում:
Կրթաթոշակ՝ «Այբ» ավագ դպրոցի աշակերտների 79%-ին:
Հոգաբարձուների խորհրդի նոր կազմի ձևավորում:
«Այբ»-ի աշակերտները՝ ՏՏ ոլորտի պետական մրցանակի դափնեկիրներ:
Գյուտի արտոնագիր «Կանաչ քիմիա» ակումբին բիոպլաստիկների նախագծի համար:
«Այբ» և Դիլիջանի կենտրոնական դպրոցները՝ Build School Project ճարտարապետական մրցույթի հաղթողներ:
2020
70 շրջանավարտ 2019-2020 ուսումնական տարում:
Առցանց կրթության համակարգի գործարկում:
Արամ Փախչանյանը՝ «Rybakov Prize 2020»-ի դափնեկիր:
VR Lab թիմը՝ GenU մրցույթի լավագույն հնգյակում:
Այբեցիները՝ հանրապետական առարկայական օլիմպիադայի հաղթողներ:
Ռուսերենի ուսուցչուհի Կիմա Վանեսքեհյանը՝ «Закачай знания!» միջազգային մրցույթի: եզրափակիչում:
2021
Դավիթ Սահակյանը՝ «Այբ» դպրոցի գործադիր տնօրեն
479 աշակերտ` 2020-2021 թթ․ ուսումնական տարում
Ուսման վարձի փոխհատուցում՝ ավագ դպրոցի աշակերտների 86%-ին
ԱԲ-ը ճանաչած համալսարաների թիվը հասավ 96-ի
ՆՈՒ 10 ակումբ իրականացրեց 10 նախագիծ
«Այբ» ավագ դպրոցն ավարտեց 49 աշակերտ
2022
478 աշակերտ՝ 2021-2022 ուստարում
Ավագ դպրոցի 54 շրջանավարտ
Հիմնական դպրոցի 27 շրջանավարտ
Ուսման վարձի փոխհատուցում ավագ դպրոցի աշակերտների 76%-ի համար
Մարզերի 23 աշակերտի անվճար կեցություն «Վահե Կարապետյան» կենտրոնում՝ շնորհիվ ՀԲԸՄ-ի
2021-22 ուստարվա առարկայական օլիմպիադայի մարզային և հանրապետական փուլերում 34 դիպլոմ
«Այբ» դպրոցի հոգաբարձուների խորհրդի նոր կազմի ձևավորում
«Կանաչ քիմիա» ակումբի աշակերտները ստացան Regeneron (ISEF) միջազգային փառատոնիհատուկ մրցանակ: Նրանք հաղթել էին Հայկական համադպրոցական գիտության փառատոնում ու երաշխավորվել ներկայացնելու Հայաստանը Տեխասում:
Սաթեն Մուրադյանն ու Վիկտորիա Ավանյանը մասնակցեցին «Hippo» անգլերենի միջազգայինօլիմպիադայի եզրափակիչին, իսկ Արմինե Քեշիշյանը գրավեց 1-ին հորիզոնականը իր տարիքայինխմբում։ Սաթենը տարվա երկրորդ կեսին վերադարձավ Իտալիա: Այս անգամ Վենետիկումգրավեց «Հիպպո» մրցույթի 4-րդ տեղը
Նարեկ Քասսարը Իտալիայում կայացած «Սոպրավիստա» երաժշտական փառատոնի ոսկեմեդալակիրն էր:
QSI-ի կրոսավազքի մրցումներում «Այբ»-ը դարձավ գավաթակիր, իսկ թեթև աթլետիկայիմրցաշարում աշակերտները նվաճեցին մեդալներ: