Հրավիրում ենք մասնակցելու «Գիտության փառատոն» համադպրոցական գիտաժողովին, որը տեղի կունենա նոյեմբերի 26-ին «Այբ» դպրոցում (Երևան, Թբիլիսյան խճուղի 11/11)։
«Գիտության փառատոնին» կարող են մասնակցել հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների տարրական, միջին և ավագ դասարանների աշակերտները: Մասնակցությունն անվճար է: Հայտերը պարտադիր է գրանցել այս հղումով ։ Վերջնաժամկետը 2022 թվականի նոյեմբերի 10-ն է: Յուրաքանչյուր նախագծի համար անհրաժեշտ է գրանցել առանձին հայտ:
«Գիտության փառատոն» համադպրոցական գիտաժողովի մասնակցության հայտի ներկայացման ժամանակացույցը և կարգը.
- Գիտաժողովին կարող են մասնակցել ՀՀ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների տարրական, միջին և ավագ դասարանների աշակերտները:
- Գիտաժողովին մասնակցությունն անվճար է:
- Գիտաժողովի աշխատանքային լեզուն հայերենն է: Անհրաժեշտության դեպքում կարող են դիտարկվել նաև անգլերենը և ռուսերենը:
Փառատոնը նախաձեռնվել և կազմակերպվում է գործընկեր դպրոցների հետ համագործակցությամբ, որոնք են․
- ԵՊԲՀ «Հերացի» ավագ դպրոց,
- «Քվանտ» վարժարան,
- Լ. Միրիջանյանի անվան հ. 155 հիմնական դպրոց,
- «Ֆոտոն» վարժարան,
- ՀՀ ԿԳՄՍՆ Վանաձորի մաթեմատիկայի և բնագիտական առարկաների խորացված ուսուցմամբ հատուկ վարժարան,
- Դ․Վարուժանի անվան թիվ 89 հիմնական դպրոց
- «Երևակ» կրթահամալաիր
- «Այբ» դպրոց։
Հետադարձ կապի համար
Էլ. հասցե՝ [email protected]
Հեռախոս` 077 503456
Գիտաժողովի նպատակները
Գիտաժողովի նպատակն է դպրոցականների շրջանում գիտական հետազոտությունների նկատմամբ հետաքրքրության մեծացումը և արժեքավոր կրթական փորձառության փոխանակման միջավայրի ստեղծումը:
Գիտաժողովի խնդիրներն են բնագիտական առարկաների նկատմամբ աշակերտների հետաքրքրության խթանումը, ստեղծումը և ամրապնդումը` հնարավորություն տալով աշակերտներին`
- ճանաչելու գիտական մեթոդի պիտանելիությունն ու սահմանափակումները և գնահատելու դրա կիրառելիությունը տարբեր բնագավառներում և առօրյա կյանքում.
- ձեռք բերելու սեփական նորարարական նախագծային աշխատանքները ներկայացնելու և պաշտպանելու հմտություններ.
- զարգացնելու գիտական մոտեցումներ` հստակություն և ճշգրտություն, անաչառություն, ամբողջականություն, հարցադրման ունակություն, նախաձեռնողականություն.
- առավել տեղեկացված լինելու այն մասին, որ` գիտության կիրառությունը համագործակցային և կուտակային գործընթաց է, գիտության կիրառությունը կարող է որոշիչ լինել անհատի, հանրության և միջավայրի համար։
Գիտաժողովի անվանակարգերը
Գիտաժողովն անցկացվում է բնագիտական առարկաների անվանակարգերում.
- քիմիա,
- ֆիզիկա,
- կենսաբանություն,
- աշխարհագրություն։
Գիտաժողովի կազմակերպչական և գիտական հանձնաժողովները կարող են սահմանել այլ անվանակարգեր` կախված ներկայացված աշխատանքների յուրահատկություններից:
Մասնակիցներին ներկայացվող պահանջները
- Գիտաժողովին կարող են մասնակցել Հայաստանի Հանրապետության և Արցախի Հանրապետության կրթական հաստատությունների տարրական, միջին և ավագ (1-12-րդ) դասարանների աշակերտները:
- Գիտաժողովին կարող են մասնակցել անհատական կամ խմբային նախագծեր:
- Գիտաժողովում նախագծերը կարող են ներկայացվել բանավոր կամ պաստառային զեկույցի տեսքով:
- Գիտաժողովի մասնակիցը կարող է ներկայացնել միայն մեկ նախագիծ:
- Գիտական ղեկավարը կարող է ղեկավարել գիտաժողովին ներկայացված մեկից ավելի նախագծեր:
- Ուսումնական հաստատությունը կարող է ներկայացնել մեկից ավելի նախագիծ ցանկացած անվանակարգում:
- Յուրաքանչյուր նախագծում մասնակիցների առավելագույն քանակը՝ 5 հոգի։
- Մեկ ելույթի տևողությունը՝ 7 րոպե, հարց և պատասխան՝ 3 րոպե։
Նախագծերին ներկայացվող պահանջները
- Գիտաժողովին կարող են մասնակցել անհատական կամ խմբային նախագծեր: Մասնակցելու համար մասնակիցները պետք է ներկայացնեն հետազոտական նախագծի գրավոր զեկույց:
- Ներկայացվող գիտահետազոտական նախագիծը պետք է հիմնված լինի սեփական փորձնական աշխատանքների կամ տեսական վերլուծությունների վրա: Ներկայացված բոլոր հետազոտական նախագծերն աշակերտները պետք է ինքնուրույն կատարած լինեն: Աշխատանքի արդյունքը պետք է ստացած լինեն նախագծի հեղինակները: Այն դեպքում, երբ աշխատանքը կատարվել է գիտահետազոտական լաբորատորիայում, պետք է հստակ բացատրված լինի, թե որն է հեղինակների ներդրումն այդ աշխատանքում:
- Բոլոր այն նախագծերը, որոնք զուտ տեղեկատվական հաղորդագրություններ են կամ գրականության վերացական ուսումնասիրության արդյունքներ, չեն ընդունվի գիտական հանձնաժողովի կողմից և չեն կարող մասնակցել գիտաժողովին:
- Հետազոտությունները պետք է իրականացված լինեն աշխատանքային անվտանգության պահանջների պահպանմամբ, աշակերտների կյանքի և առողջության համար վտանգ չներկայացնեն, ինչպես նաև չվնասեն շրջակա միջավայրը:
- Գիտաժողովի ցանկացած տեսակի (բանավոր և պաստառային) ներկայացման համար գրավոր զեկույցներում և բանավոր խոսքում անընդունելի է գիտական կեղծիքը (գրագողություն, կեղծիք, այլ հետազոտության օգտագործում կամ ներկայացում և այլն առանց համապատասխան հղումների):
Գիտաժողովին ներկայացվող նախագծի գրավոր զեկույցի կառուցվածքը և ներկայացվող պահանջները
- Գիտաժողովի մասնակցության հայտ ներկայացրած նախագծի գրավոր զեկույցը պետք է ձևակերպված լինի հեղինակների ինքնուրույն աշխատանքի արդյունքի վրա` գիտական մեթոդների կիրառմամբ, մեկ էջի սահմաններում (տեխնիկական պահաջները ստորև` հաջորդ բաժնում):
- Գրավոր զեկույցում ուսումնասիրության առարկայի և խնդիրների արդիականությունը պետք է ներկայացված լինի տեղեկատվության տարբեր աղբյուրների, այդ թվում՝ գրքերի, գիտական պարբերականների և ամսագրերի, համացանցային աղբյուրների վերլուծությամբ: Բովանդակալից և արդյունավետ աշխատանք ունենալու համար հետազոտողները պետք է ուսումնասիրած լինեն ուսումնասիրվող թեմայի վերաբերյալ նախկինում արված հետազոտություններն ու եզրակացությունները, ներկայացնեն համապատասխան հղումները և դրանց համատեքստում հստակ ներկայացնեն իրենց նորարարությունը և նախագծի նպատակը:
- Գրավոր զեկույցի տեսական մասում հեղինակները պետք է ձևակերպեն գիտական վարկած/խնդիր, որը ենթադրաբար կարող է ապահովել ուսումնասիրվող հարցի պատասխանը: Վարկածը պետք է լինի փորձարկելի, և հեղինակները պետք է ներկայացնեն գիտափորձ` նշված վարկածը հաստատելու կամ հերքելու նպատակով: Այնուհետև պետք է կատարվի արդյունքների վերլուծություն և ներկայացվեն համապատասխան եզրակացությունները:
Այսպիսով՝ գրավոր զեկույցի ձևաչափն ընդհանուր առմամբ պետք է ներառի հետևյալ բաժինները.
- վերնագիր,
- հեղինակ(ներ)ի անունազգանուն-հայրանունը,
- գիտական ղեկավարի անունազգանունը,
- տեղեկություն ուսումնական հաստատության մասին (քաղաք/գյուղ, անուն, թիվ և էլ. փոստի հասցե(ներ)),
- ներածություն / տեսական վերլուծություն,
- նպատակ,
- վարկած/խնդիր,
- հետազոտական մեթոդները և նյութերը / գիտափորձի անցկացման ընթացակարգ,
- սեփական փորձնական աշխատանքներից կամ տեսական հետազոտություններից ստացված արդյունքների քննարկում/վերլուծություն,
- եզրակացություն,
- հետազոտողի և աջակցող անձանց ներկայացում,
- օգտագործված աղբյուրներ։
Վերը նշված պահանջները չպահպանելու դեպքում գիտաժողովի մասնակցության հայտը կարող է մերժվել գիտական հանձնաժողովի կողմից:
Գիտաժողովին ներկայացվող նախագծի գրավոր զեկույցի տեխնիկական պահանջները բանավոր և պաստառային զեկույցների համար
Գրավոր զեկույցը պետք է ձևակերպված լինի հետևյալ տեխնիկական պահանջներով.
- էջի չափսերը և դասավորությունը` A4 (210 x 297 մմ), վերև – 1,5 սմ, ներքև – 1,5 սմ, ձախ – 2 սմ, աջ – 1 սմ
- Առավելագույն երկարությունը՝ մեկ էջ, տառաչափը՝ 11 կտ, տառատեսակը` Times New Roman, միջտողային տարածությունը՝ մեկ բացատ
- Վերնագիր` անգլերեն, 12 կտ տառաչափով, մեծատառ, ոճը՝ թավ ուղիղ և կենտրոնացված
- Հեղինակ(ներ)ի և ղեկավարի անունազգանուններ` լատինատառ, 12 կտ տառաչափով, մեծատառ սկզբնատառերով, ապա՝ փոքրատառ, ոճը` թավ, ուղիղ և կենտրոնացված
- Տեղեկություններ ուսումնական հաստատության մասին` անգլերեն, 10 կտ տառաչափով, մեծատառ և փոքրատառ, ոճը՝ շեղ և կենտրոնացված
- Բովանդակային հատվածի վերոնշյալ բոլոր բաժիններում առկա նշանները, նկարները, գրաֆիկները, սխեմաները, բանաձևերը պետք է լինեն միատեսակ:
- Աղբյուրների հղումները բովանդակային մասի բոլոր բաժիններում պետք է նշվեն թվով` ուղիղ փակագծերում, օրինակ՝ [1]։ «Օգտագործված աղբյուրներ» բաժնում դրանք պետք է համարակալվեն գրավոր զեկույցում նշված հերթականությամբ և ներկայացվեն 9 կտ տառաչափով: Աղբյուրները պետք է ներկայացվեն հետևյալ ձևաչափերով։
Հոդվածի դեպքում՝ հեղինակ, վերնագիր, ամսագիր (շեղատառ), տարի (թավ տառերով), հատոր (թողարկման համար), էջեր։
Օրինակ՝
- Kim, S., Kim, K. H., Oh, C., Zhang, K., and Park, J. H. Artificial photosynthesis for high‐value‐added chemicals: Old material, new opportunity. Carbon Energy, 2022 4(1), 21-44.
Գրքի դեպքում՝ հեղինակ, վերնագիր (շեղատառով), հրատարակչություն, տարին (թավ տառերով) և հղվող էջ(եր)ը։
Օրինակ՝
- Jonathan Clayden, Nick Greeves, Stuart Warren. Organic Chemistry, 1st edit., Oxford University Press 2002, p. 498.
Գիտաժողովի նյութերի դեպքում` հեղինակ, զեկույցի վերնագիր, գիտաժողովի անվանումը (շեղատառերով), գիտաժողովի ամսաթիվը և վայրը, տարեթիվ (թավ տառերով), հղվող էջ(եր)ը:
Օրինակ՝
- Aleksanyan I.L. Sinthesis of new class of oxadiazoles on basis of quinoline acetohydrazides. . 5th Conference of the Armenian Chemical Society, Yerevan, Armenia, October 3-7, 2017, p. 37.
Կայքի դեպքում` կայքի հղումը և ձեր կողմից այն գործածելու ամսաթիվը (թավ տառերով):
Օրինակ՝
- https://www.intertek.com/chemicals/composition/ 16.09.2022
«Օգտագործված աղբյուրներ» բաժնի ընդհանուր տեսքի մի օրինակ
Օգտագործված աղբյուրներ
- Kim, S., Kim, K. H., Oh, C., Zhang, K., and Park, J. H. Artificial photosynthesis for high‐value‐added chemicals: Old material, new opportunity. Carbon Energy, 2022 4(1), 21-44.
- Jonathan Clayden, Nick Greeves, Stuart Warren. Organic Chemistry, 1st edit., Oxford University Press 2002, p. 498.
- Aleksanyan I.L. Sinthesis of new class of oxadiazoles on basis of quinoline acetohydrazides. . 5th Conference of the Armenian Chemical Society, Yerevan, Armenia, October 3-7, 2017, p. 37.
- https://www.intertek.com/chemicals/composition/ 16.09.2022
Գիտաժողովին ներկայացվող նախագծի պաստառի տեխնիկական պահանջները
Պաստառի չափսերը՝ A1 (594 x 841 մմ)
Գիտական պաստառների անվճար ձևանմուշներ ներբեռնելու համար կարող եք Google-ի որոնման ծառայությամբ որոնում կատարել scientific կամ research poster free template բառերով: Ահա՛ որոնման արդյունքի մի օրինակ.
https://www.posterpresentations.com/free-poster-templates.html
Ուղղորդող օրինակ կարող է լինել հետևյալ աղյուսակը։
Գիտաժողովում ներկայացվող ցուցադրական փորձնական աշխատանքների կառուցվածքը և պահանջները
- Գիտաժողովի մասնակցության հայտ ներկայացրած ցուցադրական փորձերը պետք է լինեն հետաքրքրաշարժ և հանրամատչելի:
- Ցուցադրական փորձերի զեկույցում պետք է ներկայացված լինի փորձի նպատակը և վերջինիս իրականացման եղանակի նկարագրությունը, բացատրությունը, ինչպես նաև հնարավոր կիրառական նշանակությունը:
- Ցուցադրական փորձերի մասնակցության հայտ ներկայացրած զեկույցը պետք է լինի բանավոր, մեկ էջի սահմաններում և բավարարի պաստառային զեկույցներին ներկայացվող տեխնիկական պահանջները:
Մասնակցության ներկայացման հայտ
- Գիտաժողովին մասնակցության հայտ ներկայացվում է առցանց` նշված հղման միջոցով: Հայտ ներկայացնելու վերջնաժամկետը 2022 թվականի նոյեմբերի 10-ն է: Յուրաքանչյուր նախագծի համար անհրաժեշտ է գրանցել առանձին հայտ: Քննարկման ենթակա են միայն վերոնշյալ հղմամբ ներկայացված հայտերը:
- Հայտը պարունակում է հակիրճ տեղեկություն ուսումնական հաստատության, նախագծի, նախագծի ղեկավարի, հետազոտողների վերաբերյալ, ինչպես նաև կցված գրավոր զեկույց:
- Գիտաժողովի գիտական հանձնաժողովը կամ կազմակերպիչները կարող են մերժել հայտը, եթե այն չի բավարարում վերը նշված պահանջներին:
- Գիտաժողովի շրջանակում իրականացվող միջոցառումների և ընթացիկ այլ մանրամասների մասին մասնակիցները կտեղեկացվեն իրենց գրանցման ժամանակ նշած Էլեկտրոնային հասցեով՝ [email protected] էլեկտրոնային հասցեից:
- Գիտաժողովին մասնակցության հայտ ուղարկելով՝ հեղինակները և նրանց գիտական ղեկավարները համաձայնում են մրցույթի կազմակերպիչներին տրամադրել իրենց անձնական տվյալները՝ մշակելու, ինչպես նաև թույլատրում տպագիր և էլեկտրոնային եղանակով իրենց վերաբերյալ ամփոփագրեր և տեղեկություններ հրապարակել:
Խորհուրդներ մասնակիցներին
Սիրելի՛ մասնակիցներ, գիտաժողովների մասնակցության գրավոր զեկույցը կարճ փաստաթուղթ է, որը նպատակ ունի գրավելու Ձեր աշխատանքի հավանական ընթերցողի հետաքրքրությունը: Եթե գրավոր զեկույցը վատ է գրված կամ ունի բովանդակային անհամապատասխանություններ, ապա դա չի խրախուսի ընթերցողին ժամանակ հատկացնելու Ձեր աշխատանքը կարդալուն: Այսպիսով՝ գրավոր զեկույց գրելու առաջին կանոնն այն է, որ այն պետք է ներգրավի ընթերցողին` հակիրճ, բայց բովանդակալից ներկայացմամբ պատմելով նրան, թե ինչի մասին է ձեր աշխատանքը: Ներկայացվող գրավոր զեկույցի վերնագիրը նույնպես կարևոր է: Կարճ, ուշադրություն գրավող վերնագրերն ամենաարդյունավետն են: Վերնագրի պարագայում կարևոր է նաև, որ այն արտացոլի հենց այն թեման և բովանդակությունը, որն ամփոփված է նախագծում: Գրավոր զեկույցի ներածության / տեսական վերլուծության հատվածում պետք է հիմնավորեք Ձեր աշխատանքի արդիականությունը` պատասխանելով հետևյալ հարցերին։
- Ի՞նչ արժեք ունեն Ձեր եզրակացությունները և ո՞րտեղ են օգտակար:
Ապա պետք է հստակ շարադրեք Ձեր աշխատանքի նպատակը, այնուհետև ներկայացնեք նպատակին հասնելու հետազոտական մեթոդ(ներ)ը/գիտափորձը և իրականացման ձևերը: Այնուհետև գրավոր զեկույցի արդյունքների քննարկման մասում պետք է հակիրճ նկարագրեք Ձեր ստացած տվյալների վերլուծությունը. կարևոր է, որ դրանք լինեն Ձեր իսկ սեփական փորձնական աշխատանքների կամ տեսական հետազոտությունների արդյունքները: Գրավոր զեկույցը պետք է ավարտեք եզրակացություն(ներ) անելով` ամփոփելով ստացված արդյունքները:
Խորհուրդ ենք տալիս համոզվել, որ գրավոր զեկույցը ներառում է հետևյալ հարցերի պատասխանները։
- Արդյոք զեկույցը գրավո՞ւմ է ընթերցողի հետաքրքրությունը:
- Արդյոք լա՞վ է գրված լեզվական, քերականական և այլ առումներով:
- Արդյոք գրավո՞ւմ է ընթերցողին` պատմելով նրան, թե ինչի մասին է Ձեր աշխատանքը և ինչու է պետք այն կարդալ:
- Արդյոք վերնագիրն արտացոլո՞ւմ է աշխատանքի թեման և բովանդակությունը:
- Արդյոք զեկույցը հստակ արտահայտո՞ւմ է աշխատանքի նպատակն ու դրանից բխող խնդիրները:
- Արդյոք բացատրվո՞ւմ է, թե ինչպես է կատարվել հետազոտությունը:
- Արդյոք զեկույցում քննարկվում ու վերլուծվո՞ւմ են ստացված արդյունքները:
- Արդյոք Ձեր ստացած արդյունքներն արժեք ու օգտակարություն ունե՞ն:
- Արդյոք զեկույցը տալի՞ս է արդյունքների հակիրճ ամփոփում- եզրակացություն:
- Արդյոք բավարարո՞ւմ է գիտական հանձնաժողովի ներկայացրած վերոնշյալ բոլոր պահանջներին:
Համադպրոցական գիտաժողովի գիտական հանձնաժողովի կազմում են՝
- Սամվել Պիպոյան, կենս․ գիտ․ դոկտոր պրոֆեսոր, ԵՊՄՀ Կենսաբանության, քիմիայի եւ նրանց դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի վարիչ,
- Արսեն Առաքելյան, մոլ. եւ բջջ. կենս. գիտ. դոկտոր ՀՀ ԳԱԱ Մոլեկուլային կենսաբանության ինստիտուտի տնօրեն
- Լիդա Սահակյան, քիմ. գիտ. դոկտոր պրոֆեսոր, ԵՊԲՀ Դեղագիտության ամբիոնի վարիչ
- Արմեն Գալստյան, քիմ. գիտ. թեկնածու ԵՊՀ, Քիմիայի ֆակուլտետի փոխդեկան
- Հայկ Միրզոյան, բժկ. գիտ. դոկտոր, Երեւանի Ավագանու Մշակույթի, Կրթության և Սոցիալական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ, ԵՊԲՀ դասախոս,
- Գագիկ Գրիգորյան, ֆիզ-մատ. գիտ. թեկնածու, հանրապետական և միջազգային օլիմպիադայի ֆիզիկայի թիմի ղեկավար, «Այբ» և ֆիզմատ դպրոցների ֆիզիկայի ուսուցիչ
- Արմեն Ծատուրյան, մանկ. գիտ. դոկտոր , ՀՀ ԿԳՄՍՆ «Վանաձորի մաթեմատիկայի և բնագիտական առարկաների խորացված ուսուցմամբ հատուկ դպրոց» ՊՈԱԿ-ի տնօրեն, ֆիզիկայի ուսուցիչ, Վանաձորի պետական համալսարանի ֆիզիկայի ամբիոնի դասախոս
- Սիլվա Խրիմյան, մանկ, գիտ․ թեկնածու, դոցենտ, ՀՊՄՀ դասախոս
Կիսվել